آخرین مسافر

آخرین مسافر

آخرین مسافر

آخرین مسافر

نام کتاب: دا

سلام  

دا

به همه کسانی که من او و ارمیا و بی وتن را خوانده اند... 
به همه کسانی که همپای صاعقه را خوانده اند...  
و به همه همه...
پیشنهاد می کنم که کتاب دا را بخوانند.    

جمع آوری و تدوین این کتاب هفت سال طول کشیده است.
این کتاب در مدت کوتاهی به چاپ چهاردهم رسید. 

ناشر: انتشارات سوره مهر
خاطرات سیده زهرا حسینی
به اهتمام سیده اعظم حسینی(تشابه فامیل تصادفی است).
بخشی از کتاب که پشت جلدش نوشته:
"رفتم طرف شلنگ آبی که گوشه باغچه افتاده بود. شیر را باز کردم. خدا را شکر آب می آمد. اول دستم را که بعد از جمع کردن مغز پیرمرد مکینه خاکمال کرده بودم شستم. بعد دستم را پر آب کردم و به طرف دهان بچه بردم. صدای گریه اش آرام تر شد و دهانش را به آب نزدیک تر کرد. ولی سریع سرش را برگرداند و گریه اش را از سر گرفت. صورتش را شستم. پستانکی که با نخ به گردنش آویزان بود را در دهانش گذاشتم. جیغ می کشید و سرش را عقب می برد. وقتی دیدم با هیچ راهی نمی توانم ساکتش کنم، دوباره بغض به گلویم چنگ انداخت. بی تابی های بچه را که می دیدم و به بی کسی و بی پناهی اش فکر می کردم می خواست دلم بترکد. دیگر نتوانستم جلوی اشک هایم را بگیرم. رفتم توی همان وانت که هنوز مشغول تخلیه جنازه هایش بودند، نشستم. چهره زن های کشته شده جلوی نظرم آمد. یعنی کدامیک از آن ها مادر این طفل معصوم بودند؟! "
 

خرید اینترنتی از سایت تبیان ، در ضمن قیمت روی جلد آن یازده هزار تومان است! 
در هنگام خرید حضوری به صفحات ۷۱۶ و ۸۰۷ و ۶۲۶ توجه کنید، چون در کتابی که من دارم و چاپ چهاردهم است، این صفحات اشتباه چاپ شده است! 

پی نوشت: 
توصیه نمی کنم این کتاب را شب ها در تاریکی بخوانید...!

نظرات 1 + ارسال نظر
نگارنده جمعه 21 فروردین 1388 ساعت 03:38 ب.ظ http://najvaye-man.blogfa.com

از وقتی تعریف ش رو شنیدم خیلی دلم میخواست بخونمش، حتی سپردم که بخرنش برام ولی فعلاً مونده تو نوبت.
راستی جدی یازده هزارتومانه؟ یه کم گرون نیست؟؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد