آخرین مسافر

آخرین مسافر

آخرین مسافر

آخرین مسافر

سیب ها روی خاک غلطیدند

زیر باران دوشنبه بعد از ظهر

اتفاقی مقابلم رخ داد

وسط کوچه ناگهان دیدم

زن همسایه بر زمین افتاد

سیب ها روی خاک غلطیدند

چادرش در میان گرد وغبار

قبلا این صحنه را...نمی دانم

در من انگار می شود تکرار

آه سردی کشید،حس کردم

کوچه آتش گرفت از این آه

و سراسیمه گریه در گریه

پسر کوچکش رسید از راه

گفت:آرام باش! چیزی نیست

به گمانم فقط کمی کمرم...

دست من را بگیر،گریه نکن

مرد گریه نمی کند پسرم

چادرش را تکاند، با سختی

یا علی گفت و از زمین پا شد

پیش چشمان بی تفاوت ما

ناله هایش فقط تماشا شد

 

صبح فردا به مادرم گفتم

گوش کن ! این صدای روضهء کیست

طرف کوچه رفتم و دیدم

در ودیوار خانه ای مشکی است

مربع

با خودم فکر می کنم حالا

کوچه ء ما چقدر تاریک است

گریه،مادر،دوشنبه،در،کوچه

راستی! فاطمیه نزدیک است...

 

شعر:سید حمیدرضا برقعی

نظرات 3 + ارسال نظر
راستگو پنج‌شنبه 7 خرداد 1388 ساعت 04:23 ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام
ما یک موتور جست و جوگر ایجاد کرده ایم که فقط سایت های به زبان فارسی در آن ثبت خواهد شد.
اگر شما مایل به ثبت وبلاگ یا وب سایت خود در موتور جست و جو هستید ابتدا باید یک لینک در وبلاگ یا وب سایت خود به آدرس http://www.rastgo.com با عنوان "راستگو" بدهید و بعد در لینک زیر در خواست می دهید تا وبلاگ یا وب سایت شما در موتور جست و جو ثبت شود.
http://www.rastgo.com/submit-script/

اگر پیشنهادی و یا انتقادی دارید خوشحال خواهیم شد از طریق لینک زیر برایمان ارسال کنید:
http://forum.rastgo.com/topic-t741.html

با تشکر و احترام

سریال کره ای فروشنده پارلمان ( لابی پنج‌شنبه 7 خرداد 1388 ساعت 04:54 ب.ظ

سریال زیبای لابیست با بازی سونگ ایل گوک (یوم جانگ در امپراطور دریا و جومونگ در افسانه جومونگ) یکی از زیباترین درام های کره ای در ژانر اکشن و عاشقانه است که با ضرب آهنگی تند و موسیقی‌هایی بسیار گوش‌نواز در لیست بهترین سریال های تاریخ کره قرار دارد.
http://shoop.ir/?num=1242329160

محمد محمدی چهارشنبه 9 تیر 1389 ساعت 10:24 ب.ظ http://3noghteh.wordpress.com

سلام
دنبال شعر «مستی نه از ژیاله نه از خم شروع شد» بودم که به وبلاگتون رسیدم. جالبش این بود که این شعر حمید رضا برقعی رو هم چند وقتی بود دنبالش می گشتم. چون ژارسال حاج محمود کریمی تو ایام فاطمیه خونده بود و خیلی به دلم نشسته بود. من هم نمیدونستم که برقعی این شعرو گفته. جالب ترش اینجا بود که از سر و گوشی که توی وبلاگتون کشیدم فهمیدم از قضا مفیدی هم هستید. و احتمالا مفید ۳ یا شاید هم مفید ۱. جالب ترینش هم اینجا بود که دیدم توی پیوند هاتون آوای ققنوس حسین حق پناه عزیز هم هست که از قضا خودم هم یه چیزایی توش می نویسم. این همه اتفاق جالب منو وادار کرد که بعد از مدت ها برای یه وبلاگ نظر بزارم. موفق باشید.یاعلی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد