آخرین مسافر

آخرین مسافر

آخرین مسافر

آخرین مسافر

غزل احتمالی

 

غزل احتمالی

باران لحظه های پر از خشکـسالـیَم!
احساس آبیِ غزلِ احتمالـیَم!

در این اتاق یک_دو_سه متری م ، دلخوشم
با رنگ آسمانی ِ گلهای قالـیَم

تا کی صدای آمدنت طول می کشد؟
پیغمبر قبیله! امام اهالـیَم!
 

وقتی غروب می شود و گریه می کنی
آیا نمی شود به نگاهت بـمالـیَم
 

دنبال ارتفاع ِ خودم آمدم، اگر
اطراف گیوه های تو در این حوالـیَم

ای رمز جدول همه ی "جمعه نامه ها "
تنها جواب آئنه های سوالیم!

یک روز هم اذان ترا پخش می کنند
از پشت بام حنجره های بلالـیَم

تو لحجه ی زبان خدائی و من ولی
از پایه ریزهای زبانهای لالـیَم
 

حالا کنار چشم تو لُکنت گرفته ام

من دوستدالَمت، آیا دوست دالـیَم!؟

 

علی اکبر لطیفیان  

 

نظرات 4 + ارسال نظر
حقیر چهارشنبه 18 بهمن 1385 ساعت 08:18 ب.ظ

زیبا بود
اجرتان با سید الشهداء

سلام
خوب بود
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

Www.AsanHit.com سه‌شنبه 13 بهمن 1388 ساعت 03:50 ب.ظ http://www.asanhit.com

salam

system clicki AsanHit

ba residan be 7 hezar toman

darkhast porsant bedid

tagriban ba amare 100 rozane

har hafte

hamin alan shoro konid

agar shomare hesab nadarid

post mikonim pol ra

montazerim

دامنه رایگان | لینک باکس سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 01:16 ب.ظ http://www.11ir.com

با سلام دوست عزیز ضمن تبریک سال نو و ایام عید خبر خوشی را برای شما دارا هستیم که وبلاگ شما مورد توجه سایت ما قرار گرفته و 90 درصد از امتیاز کل برای تبادل لینک را به خود اختصاص داده که به همین منظو ما با شما آماده تبادل لینک به شیوه صحیح می باشیم به طوری که شما باید ما را با نام دامنه رایگان به آدرس www.11ir.com لینک کنید و به سایت ما مراجعه نموده و نام سایت خود را به علاوه لینک آن در لینک باکس ما قرار دهید همچنین شما می توانید با حضور در سایت ما یک دامنه رایگان برای خود ثبت و از مطالب افزایش بازدید ما به طور رایگان استفاده نمایید

ما افتخار می کنیم که با وبلاگ شما تبادل لینک انجام داده ایم

با تشکر خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد