آخرین مسافر

آخرین مسافر

آخرین مسافر

آخرین مسافر

شهیدان زنده اند الله اکبر

شهیدان زنده اند  الله اکبر

 

هفته شهدای دبیرستان مفید ۳ هم آغاز شد و هنوز هم  خیلی ها در شک و تردیدند که ما هفته شهدا را احیا می کنیم یا هفته شهدا مارا احیا میکند.و شاید هم شهدا هر دو را !

و لا تحسبن الذین  قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

شهدا زنده اند ؟! 

یعنی چی؟

اگه شهدا زنده اند حتما ماهم مرده ایم دیگه !

مسخره نکن عزیزم

مگه همه چیز رو باید ببینی تا باور کنی ؟!

من که برات آیه قرآ ن خوندم

دیگه چی میگی؟

ولی اگه از من بپرسی اون حرفتو تصدیق می کنم

شهدا زنده اند و ما مرده ایم

تا زندگی و مرگ در نزد تو چگونه باشد

                                                                                          یا علی

نظرات 2 + ارسال نظر
سیب سرخ یکشنبه 22 بهمن 1385 ساعت 06:48 ق.ظ http://hamdel1366.blogsky.com

سلام عزیز
وبلاگ زیبایی دارید
بله
شهیدان زنده اند و نزد خداوند روزی میگیرند

آنان بودند که با از خود گذشتگی امنیت و آسایش را
برای ما به ارمغان آوردند

و ما در قبال این زندگی مسئولیم
به امید اینکه بتونیم وظایفمون رو به نحوه احسنت انجام بدیم
در پناه خداوند موفق و پیروز باشی
یا علی

س.م.مهاجر پنج‌شنبه 3 اسفند 1385 ساعت 08:49 ب.ظ http://www.smobaraki-didar.blogfa.com

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله . . .
فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر . . .
. . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد