آخرین مسافر

آخرین مسافر

آخرین مسافر

آخرین مسافر

"موسایِ آخرالزمان"



موسایِ مایی و عصای دیگرانی
یعنی شما آقای از ما بهترانی

از تو فقط چوپانی ات را درک کردیم
پس حقّمان است اینکه ما را می چرانی

با جلوه های روشن اطراف طورت
ابلیس می گیری ، ملک می پرورانی

آدم تـو ، ابراهیم تـو ، عیسی تـو ...تـو ...تـو
تـو یک نفر هستی ولی پیغمبرانی

دور از من و این گلّه های گوچ کرده
این جمعه هم ، پیش خدا خوش بگذرانی

علی اکبر لطیفیان
نظرات 9 + ارسال نظر
سرخ پنج‌شنبه 15 شهریور 1386 ساعت 11:46 ب.ظ http://www.sorkh.blogsky.com

سلام. به من سر بزن . من از شما خوشم اومده. اگه مایل بودی تبادل لینک کنیم

بالاخره یکی از ما خوشش اومد

[ بدون نام ] جمعه 16 شهریور 1386 ساعت 12:57 ق.ظ

http://aramejanan.blogfa.com/

میرهادی جمعه 16 شهریور 1386 ساعت 02:01 ب.ظ

!

مونس جان جمعه 16 شهریور 1386 ساعت 03:12 ب.ظ http://hessegharibanee.blogfa.com/

سلام
خوبید
زیبا بود

مونس جان جمعه 16 شهریور 1386 ساعت 06:16 ب.ظ http://hessegharibanee.blogfa.com/

دوباره سلام
من اپ کردم

سالک ساقی شنبه 17 شهریور 1386 ساعت 12:24 ق.ظ

سلام.
می خواین اسممو بدونین . چه فرقی می کنه اسمم چیه. من؟!.......یه آدم گناهکار ، یه آدم عاصی ، یه عاشق امام زمان،.................یه کسی که با ایجاد کردن این وبلاگ فقط می خواد یه جوری عشقشو ثابت کنه ، یه جوری روی گناهایی که کرده لاپوشونی کنه........ولی هر چی تلاش می کنه انگار هیچ فایده ای نداره . من یه روسیاهه بدبختم . بازم بگم؟؟


توی دلم غوغاست.........توی فیلم "خداحافظ رفیق"یه دیالوگ بود که :"نمیدانم چرا انقدر امشب هوا آفتابی ست." ولی من می خوام بگم نمیدانم چرا انقدر امشب هوا بارانیست.
در مورد لینک وبلاگ هم باید ، این وبلاگ متعلق به آقاست .(البته اگه قبول کنن). شما با من طرف نیستید..............
تصمیم گرفتم دیگه هر وقت به روز کردم نرم دنبال دیگران و دعوتشون کنم که بیان و ببینن و بخونن .......
هر کس دلش می خواد خودش میاد دیگه لابد.......درست مثل خودم.از هر وبلاگی خوشم بیاد همیشه می رم سر می زنم..........موفق باشید
التماس دعا

سلام
سالک جان
من که اسمتو نپرسیدم انقدر عصبانی شدی بابا
فکر کنم یکی با اسم من کامنت گذاشته
التماس دعا

مهتاب یکشنبه 18 شهریور 1386 ساعت 11:04 ب.ظ http://heyranist.blogfa.com

شعر شب ۹۴ : گوش کنین داره میاد / یه صدایی از مدینه // جشماتونو باز بکنین / شاید یه چیزی ببینه // صدا میگه امت من / پیغمبر شما منم // مهدی من تو غربته / از همتون گله دارم // چرا دل عزیزمو / خون می کنین مسلمونا // برای ظهور مهدی ام / چرا نمی کنین دعا // مهدی من غصه داره / عزیز من تو انتظار // منتظر دستور حق / تا که بیاد با ذوالفقار // گوش بکنین داره میاد / یه صدایی از تو نجف // لباتونو ببندین و/ هرگز نگشایید هیچ وقت // صدا می گه من ولیم / شیر خدا من علیم // مهدی من غصه داره / از همتون ناراضی ام // چرا عزیز دلمو / با کاراتون رنجش می دین // آی شیعه ها با شماهام / مهدی رو هی عذاب می دین // مهدی من چاه نداره / که درد و دل باهاش کنه // بین همه سینه زنا / مهدی من یار نداره {مردم دارن خودشونو می کشن} // مهدی من یار نداره / که اونو همراهش کنه // گوش بکنین داره میاد / یه صدایی از مدینه // حواستون رو جمع کنین / صاحب اون صدا کیه // صدا می گه من فاطمه ام / دختر پیغمبرتون // خوب می دونین که ندارم / رضایت از اعمالتون // فرزند من مثل خودم / غریبه و وای بر شما // این طوری می خواین که باشیم / شفیعتون روز جزا ؟ // من عاشق فرزندمم / مهدی هم عاشق منه // خدا نیامرزه اونو / که قلبشو سخت بزنه // من مادرم اون پسره / طاقت ندارم ببینم // مهدی من غصه داره / الهی هیچ وقت نبینم // گوش بکنین داره میاد ... (سید ذاکر)

محمد امین دوشنبه 19 شهریور 1386 ساعت 09:49 ق.ظ http://www.Ahmadzade.ir

باز ماه مبارک فرارسید. دعا کن این‌بار توی این سرازیری روشن بشیم ...

ستاره دوشنبه 19 شهریور 1386 ساعت 12:11 ب.ظ http://www.setareh-tanha.blogfa.com

زیبا بود
شاد باشی و موفق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد