آخرین مسافر

آخرین مسافر

آخرین مسافر

آخرین مسافر

رنگ تغزل

ساعات عمر من همگی رنگ غم گذشت

               دست مرا بگیر که آب از سرم گذشت

 

مانند مرده ای متحرک شدم بیا

               بی تو تمام زندگی ام در عدم گذشت

 

می‌خواستم که وقف تو باشم تمام عمر

            دنیا خلاف آنچه که می‌خواستم گذشت

 

بعد از تو هیچ رنگ تغزل ندیده ایم

                از خیر شعر گفتن حتی قلم گذشت

 

مولا شمار درد دلم بی نهایت است

                تعداد درد من به خدا از رقم گذشت

نظرات 2 + ارسال نظر
ریحانه یکشنبه 29 بهمن 1385 ساعت 02:56 ب.ظ http://blue-stars.blogsky.com

سلام
شعری که زدی واقعا زیبا بود
در ضمن زندگی همیشه بر خلاف اون چیزی که تو می خوای میگذره
موفق باشی

حسین یکشنبه 29 بهمن 1385 ساعت 09:03 ب.ظ

بعید میدانم
زندگی باید به کام من بگذرد و الا باید در انسانیت خودمان شک کنیم
عزم جوهره انسانیت است
عزم بر رقم زدن سرنوشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد