آخرین مسافر

آخرین مسافر

آخرین مسافر

آخرین مسافر

فاصله

سلام

با تشکر از سالک ساقی

من از تو که همیشه هزار گله دارم

نگاه کردم ودیدم چقدر فاصله دارم


چقدر جمعه گذشته از آن زمان که تو رفتی

چه ندبه ها که نخواندند  شیعیان که تو رفتی


کجاست منتظر تو؟!  چه انتظار عجیبی

تو بین منتظران هم عزیز من که غریبی


عجیب تر که چه آسان نبودنت شده عادت

چه کودکانه سپردیم‌ دل به قصه قسمت


چه بی خیال نشستم چه کوششی ، چه وفایی

فقط نشستم وگفتم خدا کند که بیایی

                                           التماس دعای فرج

نظرات 4 + ارسال نظر
آرش سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1386 ساعت 08:59 ب.ظ http://zendeginame.blogsky.com

این سوا برام همیشه مطرحه که از زمان حافظ فکر می کردند که دیگه آخر الزمانه!
پس کیه این آخر الزمان؟ نشونش چیه ؟

و نراه قریبا

محمد حسین سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1386 ساعت 09:04 ب.ظ http://eivan.ir

اللهم عجل لولیک الفرج...

سیب سرخ چهارشنبه 5 اردیبهشت 1386 ساعت 09:21 ق.ظ http://hamdel1366.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگ بسیار زیبایی داری ........

بهت تبریک میگم

و ممنونم که به من سر زدی خوشحالم کردی

البته کوچکتر از اونی هستم که نظر بدم

اما مطلبی هست که میخوام بگم

آخه هر کسی که آقا رو صدا میزنه برای خودش میخواد

هر کسی به فکر مشکل و گرفتاریه خودشه

..................


به خاطر همینه که نمیاد ...........


آقا رو باید از ته دل صدا بزنیم برای

حقیقت

عدالت

پاکی و صداقت

........


اما .........

افسوس که ...........

جمعه ها پشت سر هم میان

بدون آقا ..........

اون خیلی تنهاست

وقتی میبینه امتش دارن تو آتیش این دنیا میسوزن

برای امتش اشک میریزه

آقامونو تنها نذاریم

.
.
.

بدتر از این که آقا رو میبینیم

اما ...

نمییییییییییییییشناسیم ........................................................................................................................................


همش میگیم ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند

اما .........


دروغ میگیم .......

افسوس افسوس افسوس


.............


این دنیا مثل یه قفس میمونه .......


نمی دونم ما آدما چرا دوست داریم خودمو نو

تو این قفس اسیر کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


در صورتی که میتونیم آزاد و رها باشیم

با روح مقدسی که خدا در ما دمیده

تا عرش کبریایی بریم

اما ..........


تو این قفس خودمو نو زندانی کردیم

همش داریم به خودمون ظلم میکنیم

تو این قفس به هر پیشرفتی که بگی رسیدیم

اما ............

انسانیت رو فراموش کردیم

انسانیت ....

فراموش کردیم که اینجا مهمان هستیم


و خونمون یه جای دیگه س

ما به این جا تعلق نداریم

درسته که جسم ما این جا میمونه اما

روح ما به این جا تعلق نداره ..............

و این حقیقت ماست

.
.
.

به امید روزی که همه با هم آقامون رو یکصدا برای

عداااااااااااااالت بخوانیم ........


و من الله توفیق

یا حق






علی رضا پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1386 ساعت 05:53 ب.ظ http://ghani.blogsky.com/

سلام
ممنون که نظر دادی
من لینکت دادم
یا عی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد