آخرین مسافر

آخرین مسافر

آخرین مسافر

آخرین مسافر

حالا چی‌کار بکنیم؟

به نام خدا

داستان اون جوون مسیحی که مسلمان شد و اومد پیش پیغمبر یادتونه؟

تو کتابای درسی‌ دبستانمون بود.

اومد و گفت یا رسول الله من مسلمان شده‌ام چه کنم؟حضرت فرمود به مادرت نیکی کن و بس.

جوان به‌قدری به مادرش نیکی و احسان می‌کرد تا مادر پیرش هم مسلمان شد .

مادر به فرزند گفت : حال که من مسلمان شده‌ام چه باید بکنم؟

و ...

نکته جالبی که به ذهن می‌رسد این‌جاست که پیرزنی مسیحی یا حتی جوان و شاید هر کسی که مسلمان شود اولین سوالی که به ذهنش می‌رسه اینه که حالا که من مسلمان شده‌ام چه باید بکنم؟

    تا به حال این سوال را از خود پرسیده‌ایم؟

    حالا که من مسلمانم چه باید بکنم؟

    آیا مسلمانی به همین ۱۷ رکعت نماز محدود می‌شه؟فرق من با یه کافر یا یه مسیحی چیه؟

    اگه من سنی بودم یا مسیحی بودم چقدر زندگی متفاوتی با الآن داشتم؟

هر بار که گناهی می‌کنیم کافر شده‌ایم آیا وقت آن نرسیده که از خود بپرسیم حال که من می‌خواهم مسلمان شوم و توبه کنم چه باید بکنم؟

حتی از این هم بالاتر است هر بار که گناه می‌کنیم نشان از کفر درونمان است اگر مسلمان بودیم که گناه نمی‌کردیم.لذا خداوند در مورد شیطان می‌فرماید کان من الکافرین یعنی او از کافران بود . همان زمان که مرا عبادت می‌کرد نیز کافر بود.

بیاییم کفرها و شرک‌های درونمان را در بیاوریم بیاییم به راستی مسلمان شویم.

بگوییم آقاجان یابن‌الحسن من ‌می‌خواهم مسلمان تو شوم می‌خواهم عبد و تسلیم تو شوم. چه باید بکنم؟

در کتاب مکیال المکارم وظایف شیعه نسبت به امام زمان جمع آوری شده و این کتاب به دستور خود حضرت نگاشته شده شاید مقداری از این چه کنیم‌های زمان غیبت را بتوانیم در این کتاب بجوییم.

                                                            یاعلی - التماس دعای فرج

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 14 اردیبهشت 1386 ساعت 11:46 ق.ظ

سلام و وقت تون بخیر

با آرزوی توفیق عبادت و قبولی طاعات وبلاگ مهر

با پنج نفس از معلمان دینمان به روز شد و منتظر حضور و نظر شماست - بوذری

مونس جان جمعه 14 اردیبهشت 1386 ساعت 02:25 ب.ظ http://hessegharibanee.blogfa.com/

الهی آن را که تو خواهی آب در جوی روان است و آن را که تو نخواهی چه در مانست.

مقدر کن خدایا انس و جان را
ظهور مهدی صاحب زمان (عج)را
رسان دیگر به داد خلق عالم
یگانه منجی خلق جهان را

سلام
می دونید چیه حسین آقا ما (منظورم بیشتر به خودمه) فقط اسم مسلمونی رو یدک میکشیم اگه فقط یه کم فقط یه کم انصاف داشتیم یه نگاه به نعمتهایی که خدا به ما داده می نداختیم اون وقت بود که دیگه روی گناه کردن رو نداشتیم
به امید اون روزی که ما هم بتونیم بدی ها و زشتی ها رو از قلبمون پاک کنیم و بشیم یه بچه مسلمون واقعی .

یا علی

مسافر شنبه 15 اردیبهشت 1386 ساعت 01:34 ق.ظ

یاحق
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام...
با مونس جان موافقم
التماس دعااااا

آرش طباطبائی شنبه 15 اردیبهشت 1386 ساعت 07:27 ق.ظ http://zendeginame.blogsky.com

من هنوز نمی دونم که این دینی که بهش هستم آیا اسلام است یا دورنمایی از ان که به دستمان رسیده...

بدون مرز شنبه 15 اردیبهشت 1386 ساعت 02:26 ب.ظ http://www.imamalkhalgh. blogfa.com

سلام و وقت تون بخیر

با آرزوی توفیق عبادت و قبولی طاعات وبلاگ انتظار سبز

با یک صحنه و سه راوی به روز شد و منتظر حضور و نظر شماست - بدون مرز

محمد امین یکشنبه 16 اردیبهشت 1386 ساعت 01:43 ب.ظ http://www.Ahmadzade.ir

سلام. دید خیلی قشنگی بود به داستانی که قدیم دیده بودیم

غریبه آشنا چهارشنبه 19 اردیبهشت 1386 ساعت 06:26 ب.ظ http://mnana3631.persianblog.com

سلام عزیز
خیلی قشنگ بود
تو رو خدا من رو هم دعا کن
حق نگهدار م.ن.ع

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد