آخرین مسافر

آخرین مسافر

آخرین مسافر

آخرین مسافر

فاطمیه 4

سلام
مطالبی را که عنوان میکنم شاید باب طبع خیلی دوستان نباشد لذا احتمالا خیلیها در مورد سند مطالب شک خواهند کرد و ...
اما بنده به عنوان کسی که بسیار در این زمینه پژوهش کرده به مطالبی که عنوان میشود اطمینان دارم لذا دوستانی که نمیتوانند مسائل را هضم کنند من با کمال میل حاضرم که حضورا در خدمتشان باشم و دلایل و سندهای خودم را ارائه کنم.
اما ضرورت این مباحث قلم به دستان مزدوری است که سعی در دروغ جلوه دادن وقایع مربوط به حضرت زهرا دارند(وقایعی که آبرویی برای آنها و اربابان قلمشان نگذاشته).که بسیار در این زمینه قلم فرسایی کردند مثل کتاب افسانه آتش زدن در .
اما تحریف این ماجرا چه سودی برای دشمن دارد ؟ عرض میکنم:

گروه نفوذی یهود به عبارت برخی ، گروه ترور به عبارت برخی ، و خلفای راشدین به عبارت برخی و هر اسمی که میخواهید رویشان بگذارید سعی در حذف شخصیت یا شخص امیرالمومنین داشت . بعد از وفات حضرت رسول امیرالمومنین اگر بیرون میآمد شخص ایشان ترور میشد مثل سعدابن عباده که ترور شد و نهایتا گفتن که اجنه او را کشته اند.
لذا امیرالمومنین مجبور به خانه نشینی شدند . اما باز فرقی نکرد چون در این صورت ایشان از یادها فراموش میشدند وبراحتی سر فرصت میتوانستند ایشان را از پای در بیاورند لذا نیروی جدید اسلام که وظیفه داشت نگذارد یاد علی در دلهای مسلمین به فراموشی برود حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا بود که الحق و الانصاف به بهترین نحو وظیفه شان را انجام دادند.
حضرت زهرا در طول این 95 روز بسیار حساب شده عمل کردند روزهای یکشنبه به احد میرفتند و با آه و ناله از دلاوریهای حضرت امیر و فرار خلفا میگفتند لذا موج عجیبی در زنهای مدینه ایجاد میشد چون زنهای مدینه شاگردان حضرت زهرا بودند.
یک روز در هفته بر سر مزار پیغمبر اکرم عزاداری میکردند.
شبها با حضرت امیرالمومنین و حسنین به درب خانه ها میرفتند و غدیر را گوشزد میکردند (البته اینکار در اوایل 95 روز انجام شد)
و لذا گروه ترور دید که برای ترور شخصیتی علی باید حضرت زهرا را ترور کنند. لذا شهادت حضرت زهرا اتفاقی نبوده که هیچ یکی از اهداف این گروه بوده است.
بماند برای پست بعد که این قصه سر دراز دارد
نمیدونم از کجا شروع کنم خیلی مفصله.

نظرات 4 + ارسال نظر
مونس جان دوشنبه 21 خرداد 1386 ساعت 09:52 ب.ظ http://hessegharibanee.blogfa.com/

سلام
جالب بود .
من آپ کردم.خوشحال می شم سری هم به من بزنید

کاظم سه‌شنبه 22 خرداد 1386 ساعت 01:57 ب.ظ http://www.shahne.com/weblog

برو سر اصل مطلب

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 خرداد 1386 ساعت 02:43 ب.ظ

سلام
میشه بگی چی شد که تو این زمینه تحقیق و مطالعه مفصل کردی ؟
جزو درسهاتون بود یا خودت علاقه داشتی ؟
میشه امنابعی که بهشون رجوع کردی و این حرفا ازشون اومدن بیشتر توضیح بدی ؟ کتاب یا آدم خاصی این حرفا رو زده ؟
اون آدم یا کتاب در مورد امام عصر چه چیزایی گفته ؟
قرار بود راجع به امام عصر حرف بزنی
از این حرفای چالشی در مورد امام عصر چی داری ؟
د بگو دیگه - دیره ، خیلی هم دیره ، زود باش برو سر اصل مطلب
تشکر

سلام
خدا خیرت بده
چرا اسمت رو نمینویسی؟
منابع رو در پست بعدی مینویسم

غریبه آشنا چهارشنبه 23 خرداد 1386 ساعت 01:18 ب.ظ http://mnana3631.persianblog.com

سلام
فکر نمی کردم هم سن و سال باشیم ، جالب است .
اگر امکان دارد منابع این نوشته ها را به طور کامل برام بگو لازم می شوند .
حق نگهدار م.ن.ع

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد