آخرین مسافر

آخرین مسافر

آخرین مسافر

آخرین مسافر

حرف دل/درد دل

حرف دل/درد دل


خیلی دلم گرفته.مثل اینکه هر کاری خودمون برا خودمون بکنیم بی فایده ست.باید از خودش بخواهیم ما(من) رو آدم کنه.....


دوباره وقت دعا شدموقع شرم و حیا شد

صدای الهی العفو ورد لبهای گدا شد

 

همه با ادب نشستند وقت دیدار خدا شد

همه نامه ها سفیده امضائ آل عبا شد


یه دونه روی سیاه و یه دونه نامه جدا شد

من همون روی سیاهم حسابم غیر خوبا شد


رفیقا چو پر کشیدن دل من خوش به بابا شد

 دس به این دلم نزارید کشتی ام بی ناخدا شد

 


 یاد ایوون جماران عقده ای به این دلا شد

رهبرم علی مظلوم عاقبت صاحب عزا شد


صدای جبهه بلنده میگه چفیه بی وفا شد

رمز سربند یا زهرا مثل اینکه برملا شد

 


دیگه حالت دو کوهه شبیه کرب و بلا شد

وقت گفتن از شلمچه جواب ما ناسزا شد


جای هر خون شهیدی مجلس گناه به پا شد

گوئیا سر حسینم دوباره رو نیزه ها شد

 


سد دز نامه به هور داد ارزش ما بی بها

قصر شیرین به هویزه می گه کعبه بی منا شد


ز سحرگهم همیشه شفع و وتر صبح قضا شد

دیگه از عسل شیرین تر مردن این بینوا شد

 


کوچه های بی شهید شهر ما چه بی صفا شد

گوش ما جای نیایش آشنا به هر صدا شد


قلب اربابم دوباره خسته از دست ما ها شد

گل یاس آل یاسین زیر دست و پا فدا شد


از این آرزو قشنگتر !


انتهای آرزویم مردنم به پای آقاست            لب من به ذکر ناز سیدم یوسف زهراست


یابن زهرا گل حیدر یابن زهرا گل حیدر


یا علی-ان شاالله با علی

نظرات 8 + ارسال نظر
حسین افشاری چهارشنبه 9 آبان 1386 ساعت 05:59 ق.ظ http://akherinmosafer.blogsky.com/

سلام
استفاده کردیم
التماس دعا

سرخ چهارشنبه 9 آبان 1386 ساعت 10:23 ب.ظ http://www.sorkh.blogsky.com

سلام حسین جان من.
یه سوال. اگر همین برادر بزرگوارمون سید حسن نصرالله که مرد تقواست به وطن حمله کنه و بخواد تکه ای از اون رو جدا کنه (با این فرض که فرض محال محال نیست) تو میری پشت سر سید حسن؟؟؟
یا از ناموست جلوی اونا دفاع می کنی؟
این دلیل ایرانی بودنه
و دلیل برتری ایرانی بودنه
من یک ایرانیه شیعه هستم

کاظم چهارشنبه 9 آبان 1386 ساعت 11:58 ب.ظ http://www.shahne.com/weblog

به به

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 10 آبان 1386 ساعت 12:25 ق.ظ

سلام
هر کاری خودمون برا خودمون بکنیم بی فایده ست
میشه چند تا از کارایی که برای خودت کردی رو بگی ؟؟؟
نخواستی بگیم با خودت مرور کن فقط بگو چند تا شد

سرخ جمعه 11 آبان 1386 ساعت 01:40 ق.ظ http://www.sorkh.blogsky.com

با یه دل پر خون آپ کردم

بیا

ماجد شنبه 12 آبان 1386 ساعت 01:17 ق.ظ http://avayeghoghnus.blogfa.com/

سلام
دونستن دانستنی های دنیا خیلی سخت نیست اما فهم فهمیدن اینکه نگاهمون می کنن یا نه خیلی سخته چون . . . .
نه بزار بگم چون دلامون آماده نیست
به دل نگیر با خودم بودم .
اگه به ما سر زدی خوشحال می شیم به اندازه اندازش پس :
باقی بقایت یا حق
م . م . ت

مهدی خلجی شنبه 12 آبان 1386 ساعت 03:42 ب.ظ

کارها 3 دستست
کاری که خدا انجام میده لله جنود السموات و الارض ه
کاری که خدا انجام میده و مردم توش میخوان دخالت کنن ان کان فیه الهه الا الله لفسدتا است
کاری که مردم انجام میدن ان کان من عند غیر الله لوجدو فیه اختلافا کثیرا است
به قول آقای قاسمیان حضرت آقای امجد فرمودند ما یه تلاش گزافیم

شیپیش شنبه 25 اسفند 1386 ساعت 12:07 ب.ظ

دست شما درد نکنه اگر میشه فایل صوتی اش هم برای دانلود بذارید ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد